I min ägo!

Har varit fundersam om jag skulle köpa mig ett foglossningsbälte i och med
att sjukgymnasten tyckte det, men man blir som nästan lite snål när dom kostar upp mot 400
spänn.. Men förra veckan gjorde jag en glad upptäckt.
Var in på barnenshus och kollade och där hade dom ju bälten som var mycket billigare. Dom
kostade bara 149kr. Kanske inte liiika bra kvalla som dom andra men vafaan. Duger åt mig tror jag!
Men då hade dom ju inte den storleken jag behövde så fick fara hem utan. 
Men när föräldrarna var i stan igår så bad jag mamma köpa ett åt mig om dom hade fått in min storlek 
och det hade dom! Så nu har jag ett :)
 
 
Ska bli så skönt att få lite mer "stöd" när man jobbar och rör sig. kanske man inte får lika
ont i ryggen heller. Håller alla tummar jag äger att det funkar någorlunda iaf :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback