Hej mitt vinterland!

Idag vaknade jag med ett stort leende på läpparna!
Blir så glad när man vaknar och marken är alldeles vit och träden är täckta med snö. Allt blir
så vackert! Kan tala om att jag hade en glad hund här hemma när hon skulle ut på morgon haha.. Kutade ut
i snön och la sig ner och rulla direkt. En riktig snöälskare är hon denna Diva ;)
När den första snön kommer så kan jag inte hjälpa att få riktiga julkänslor. Nu vill jag bara slå igång 
julmusiken och baka julgodis. Men det får nog vänta ett tag till!
 
Annars idag så har jag hunnit vara och busa ute med Diva i snön och lunchat med 2 snygga
brudar. Är så trevligt att träffas en stund och bara surra om allt mellan himmel och jord.
En annan bra sak som hänt idag är att jag fick mitt efterlängtade brev från
försäkringskassan där det stod att dom hade beviljat min ansökan om havandeskapspenning! Så
otroligt skönt att veta att det är klart. 
 
Nu ska jag snart ta och fara iväg igen. Idag är det kvällsjobb som står på schemat. Bara
hoppas att mina fogar och min rygg håller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback