Full fart!

Hojja.. Idag har man varit i farten så det räcker och blir över!
 
Har varit full fart här hemma från morgon till kväll känns det som. Direkt när jag klev upp så
drog jag igång ett bullbak. Så saffransbullar har jag nu mer i frysen. Mumma!!
 
Tycker det är godare med vanliga saffransbullar än lussekatter. Lussekatter är
jättegoda men är mer fyllning i saffransbullar hehe.. Sockergris som man är!
Recept på bullarna kommer.
 
 
Fick även ett brev med posten idag från Spendrups. Dom skickade ett provrör och kuvert så
nu har jag skickat ner gemen och hårnålen så dom kunde utreda det. Skulle ju även få
varucheckar av dom och det fick jag. Fick 250 kr i varucheckar att köpa dricka för haha.. Kan ju inte
säga att jag är så sugen på att köpa dricka från dom men vafaan, var ju inte ens
ute efter nå pengar så man får väl tacka och bocka för det lilla iaf!
 
 
Ska gå och lägga mig nu tror jag. Ska upp imorgon och iväg på mvc för mätning av magen
och kolla mitt järnvärde. Hoppas det har gått upp lite iaf. Dom där järntabletterna är ingen
hitt för magen kan jag lova :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback