Tillbaka!

Nu mina vänner gör jag ett nytt försök på detta bloggandet!
Var ju ganska prick 1 år sedan jag slutade skriva här och under ett år händer det jättemycket
har jag märkt haha..
 
2 av mina vänner har fått barn tillexempel. Hur kul är inte det!?! :D
Själv så har jag och Jocke nu bytt från lägenhet till hus. Vi bor i ett litet tegelhus och trivs
som fisken i vattnet. Kunde inte varit bättre! Vi har hållit på och renoverat lite smått. Inget jättestort
men tapetserat om, lagt nytt golv, målat lite och sådant. Är ju långt ifrån klart men om man tar det lite pö
om pö så blir det ju inte tråkigt att hålla på!
Nu när det går mot sommaren så känns det ju extra kul att bo i hus. Man får ha en
egen gård att pyssla om, en egen altan som man får inreda, blommbänkar att hålla på i och
plantera egna blommor.. Jaa jag längtar som en tok! Ett annat plus med denna sommar
är att jag kommer att få ha hela 2 veckors semester! Känns inte helt fel vill jag lova. Vissa kanske
inte tycker det är någon stor grej men som vikarie så har man ju alltid jobbat och alla andra varit lediga,
men nu är det min tur!

Diva då? Jaa hon växer så det knakar. Hon är nu 1 år och 4 månader och full av energi och
glädje. Hon tyckte nog att vi gjorde ett kanonval när vi bestämde oss för att köpa hus för nu har ju
hon en egen gård ;).
 
-
Bilder och sådant får ni sen. Så ni får gott vänta! ;)
 
 

Kommentarer
Ellie säger:

Kul att du börjar om att skriva =)

2013-05-11 | 14:32:09
Bloggadress: http://pprcorn.wordpress.com
Evelina säger:

Äntligen Emma!! :)

2013-05-14 | 17:46:02
Bloggadress: http://evelinalidman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback