Sommar på G

Hej på er!
Har ju ingen tid nu till att sitta vid datorn eftersom det är ren somar ute. Är strålade sol
och varmt som bara den! Just nu har jag rast på jobbet så tänkte passa på att skriva till er
nu. Har dock hunnit sitta ute i solen en stund ;) hehe
 
Igår innan man for och jobbade kväll så var vi ute i sträck från det vi vaknade tills
jag for och jobbade kl 3. Vi satte bland annat sten runt en av våra blombänkar för att skilja den från gräset
lite mer. Blev super om du frågar mig! Ni ska få se bilder på det senare.
Resten av dagen så var vi bara ute och mådde gott. Vi tog även en prommis på byn och köpte oss
en glass. Diva fick såklart följa men hon tyckte nog det var jobbigt med värmen hehe.. det är
inte lätt att ha svart päls i stekande sol. Hon fick "bada" under vattenslangen några gånger.
ååh va jag älskar dessa dagar!
 
 
Såg att jag fått en kommentar ang vinerna och jag lovar att utvärdera dom när jag smakat
dom!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback