Brölloppstårtan!

Som lovat kommer här bilder på tårtan jag gjorde till jockes brors brölopp!
Kan lova att jag svor mer än en gång åt denna kreation men även fast det inte alltid går
som man tänkt så löser sig det mesta iaf :)
 
Det blev en våningstårta med 4 stycken våningar!
Det blev choklad och hallonfyllning i denna tårta så i det första lagret gjorde jag en chokladfrosting och
i andra lagret var det rårörda hallon och dumlefluff. Dekoren på tårtan fixade jag med
levande blommor i färgerna rött och lila i och med att det var färgerna i bröloppet.
Tror och hoppas att alla blev nöjda med den!

Kommentarer
Anonym säger:

Proffsigt! Ser t som du inte gjort annat än baka bröllopstårtor! :)

2013-06-03 | 18:14:31
Lina - Mamma till Wilma & Wiola säger:

Men shit! Va duktig du är ! Superfin :)

2013-06-03 | 22:16:16
Bloggadress: http://Liniz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback