Snygga tomtebarn!

Hej!
 
Hoppas ni har haft en trevlig advent idag. Tänk att man redan tänt 3dje ljuset?! Snart är det
julafton. Herregud vad tiden går. men det är bra ;)
Idag har åde jag och Jocke varit lediga. Vi har inte gjort så hemskt mycket idag. Jocke har
åkt skidor och jag har slappat haha.. Näe vi har faktiskt varit förbi Hanna, Crille och lilla Mellis
idag en sväng. Där blev man bjuden på gofika, glögg, kaffe och julmust. Mycket gott och mycket trevlig
pratstund.
Kvällen går i lugnets tecken. Har duschat och ska nog inte göra så mycket mer än det. Har dock ett
paket grädde i kylen som jag skulle borde använda upp. Annars måste jag ju kasta det och det kändes
onödigt. Men vad skulle man gjort då? Funderar på att göra kola kanske. Hade inte vart så dumt tror jag!
Men får se om man orkar ;)
 
Måste ju visa er vilka snyggingar som hänger på våran kyl!
 
Snyggast tomtebarnen!
Är ju så kul att få julkort. Jag skickar alltid julkort till jul. Brukar ni göra det? Min mamma har
alltid gjort det så då blir det automatiskt att jag också vill göra det haha.. Dock blir det ju tråkiga 
köpes kort. INte som dom fina övanför. Men nästa år, då ska våran lilla bäbbe pryda våra
kort :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback