Lite mellandagsshopping!

Hej!
 
Nu är vi redan inne på mellandagarna. Dessa mellandagar har man bara gjort det man 
kännt för. Igår var jag och Jocke en sväng in till Luleå och gick på storheden. Kan säga att det är
bland dom snabbaste tripparna till stan jag varit på iaf haha.. Vi var in på barnens land och 
köpte oss ett Babyskydd.  Känns skönt att kunna bocka av det från listan också :) Men eftersom
minner har svikit mig i denna stund så minns jag då inte vilket märke det var haha.. Men men.. Det får
ni se nån annan gång. 
Sen drog vi vidare till IcaMaxi och inhandlade oxfilé och hummer som vi ska ha till nyårsafton. Längtar
redan till maten! Tror der blir en kanonmeny vi har knåpat ihop!
Sista stoppet gjorde vi inne på HM. Inhandlade mig ett par nya gravidleggings. Kan ju inte påstå
att det var så kul att gå och kolla på rean nu när man är fet om magen. Kollade dock på 
mammaklädesrean dom hade och hittade mig en klänning som jag ska ha på nyår. Blev en
helsvart men det är då roligare än leggins och linne :)
 
 
När vi sen kom tillbaka hem på byn så for jag och kollade in rean här hemma. Hittade
inget till mig själv men hittade en sparkdräckt och brallor till lillan. För båda plaggen blev det
168 kr. Det är bra kurs på priser ;) hehe Att jag kollat på dessa kläder många gånger innan det var 
på rean var ju bara ett plus. Nu fick man ju det biligare!
 
Naaw! :D
 
Det var väl allt vad man kan kalla mellandagsshopping för min del haha.. Men helt ärligt känns det inte så lockande att gå och trängas med massa folk i stan. Far kanske in senare och kollar. Nu är man
ju ledig så nu har man ju tid ;)
 
Hann även vara en sväng på hockey igår. Älvsbyns nuvarande Alag spelade mot det gammla Alaget. Var
en rolig match och mycket folk träffa man. Efter hockeyn for jag till Alexandra och
var där resten av kvällen. En trevlig kväll med surr, glögg och chips!
 
Nä, kanske man skulle gjort nå nytta idag? Tvätten ropar... Frågan är om man hör det?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback