Lilla julafton för barnen!

Hej hopp!
 
Idag har varit en riktigt bra dag vill jag lova. När jag vaknade imorse så föll det vita flingor utanför
vårat sovrummsfönster. HUr glad blir man inte av det?! :D Bara he sig upp, göra sig klar och fara
ut på byn en sväng innan gästerna kom.
Idag har vi ju nämligen haft lillajul här hemma för Elsa, Melissa och lilla bäbis i magen ♥ Nog för
att barnen kanske inte riiiktigt fatta vad vi höll på med men aja. Var supertrevligt iaf med många
skratt och mycket surr. Att dom stackars barnen är blinda ikväll kan bero på allt
blixtrande med kamrorna haha.. Stackarna! ;)
Vi fikade gott, drack glögg och julmust, öppnade paket och hade en trevlig lilla julafton!
 
 
Vilken glädje :D
Hoppas och tror sötungarna blev nöjda med deras julklappar. Jag blev då så glad över det
bebis fick. En jättesöt liten brevlåda, en prydnadsbakelse och bebis första bok. Tusen tack åter igen!
 
När det sen var dax för middag så drog jag och Diva till norra där vi käkade middag hos
mamma och pappa. Jag hade köpt palt som jag hade med och bjöd pappa på. Sen så var jag
och Diva ute i snön och lekte. Kan tro jag har en hund som ääälskar snö över
allt annat hehe...
Resten av kvällen så har jag bara myst. Tänt ljus, hoppat i morgonrocken, käkat fruktsallad
och varit på nobelmiddag en stund. Tycker det är ganska kul att se vad alla har på sig och
vad dom äter. Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och bara må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback