lekt tomte!

En dag på vift har detta varit!
Jag och Jocke klev bara upp, gjorde oss klar och sen drog vi in till Luleå. Har varit skyltsöndag
där idag så vi har varit och shoppat lite julklappar. Är så kul att köpa julklappar när det går "lätt". Man
vet vad man ska köpa och allt flyter på bra. Så var det för oss idag :)
Har fortfarande nån kvar att shoppa men känns skönt att det mesta är gjort iaf och jag känner
mig mycket nöjd med dagens köp! Hann även med en fika i stan. Vi lyckades klämma in oss vid ett
bord haha.. Mer folk än vi som var fikasugna :)
 
När vi sen kom hem var det bara kasta in alla saker, aktivera hunden och fara på nästa
skyltsöndag som var här på byn. Köpte dock inget här hemma men kanske lika bra det!
Sen har jag spenderat kvällen med att slå in alla klappar. Tycker det är så kul så dom får inte göra
det på affären ;) hehe..  
 
 
Då var det bara ladda om inför en ny vecka med jobb och vardag. Helgerna går för
fort om du frågar mig. Skulle ALLTID vara 3 dagar på en helg och inte 2.. men men.. What to do!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback