ledigfredag!

Hej hej!
 
Nu har jag legat på latsidan haha.. har haft fullt upp med annat.
Idag har jag varit ledig och är ledig hela helgen. Oj så skönt! Känns i kroppen att man behöver
sin ledighet för att hinna med allt. I och med att man inte orkar göra allt på samma dag så behövs
det några för att kunna sprida ut det.
Idag har jag varit i Luleå på storheden en sväng och inhandlat 2 julklappar till. Känns så skönt
att det börjar bli klart. Bara nån enstaka kvar att köpa, men det tar sig!
 
Annars idag har det inte hänt mycket. Har handlat, duschat och dammsugit och det räcker vill
jag lova. Just nu sitter jag vid tvn och kollar på Idolfinalen. Har dock inte följt med idol särskilt
flitigt så är inte så insatt.
 Måst visa vad jag hitta idag på rusta för 50 spänn!
 
MYSSOCKAR :D
Är ju förjävla skönt att ha nå varmt och skönt på fötterna. Speciellt nu på
vintern. 
 
Annars i helgen så är planerna oklara men ändå klara haha.. Imorgon kommer dagen bestå
av bak med mamma. Vi ska vara här hemma hos oss och baka inför jul. Mysigt värre :)
Sen söndag vet jag inte riktigt vad som sker. Blir kanske att hälsa på en vän, marknad i storforsen,
umgås med vänner.. jaa man får se ?!
 
Nää nu ska jag kika vidare på Idol!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback