Gott Nytt År Till Er Alla!!

Då var det sista dagen på 2013!
 
När jag kollar tillbaka på detta år så gör jag det med ett leende på läpparna. Har varit ett
bra år på många sätt. Jag kan sitta i flera dagar och lista allt som man gjort och som har hänt och
visa er massa bilder. Nog vore det väl kul men det har jag då inte orken till haha...
Men några saker kommer göra att detta år som gått betyder lite extra!
 
* Vi fick reda på att vi skulle bli 3 ♥
* Jag fick min fasta anställning detta år
* Vi har bott vårat första hela år i vårat hus
* Min barndomsvän födde en underbar liten tjej
* Jocke fick jobbet för PHG. Så glad för han!
 
Jaa som skrivet.. Kan komma på hur mycket som helst  som gjort detta år kanon! Och jag
kan lova att 2014 kommer bli lika bra om inte bättre. Året vi kommer få våran lilla ängel ♥
 
Hoppas ni alla har haft ett lika bra år som jag och att erat 2014 kommer bli ett år med många
nya minnen och upplevelser!
Vill önska er alla ett Gott Nytt År och hoppas ni får en trevlig nyårsafton med
alla era nära och kära!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback