En supermysig julafton!

Fortsatt God Jul på er alla!
 
Hoppas eran julafton var lika bra som min. Hade varkligen en supermysig dag.
Började dagen med att göra mig klar, packa ihop alla julklappar slå in det sista
paketet sen bar det av till mamma och pappa där vi var heela dagen. 
Vi började med jullunchen med min farmor. Julgröt, skinka, lax... Jaa för mycket mat helt
enkelt haha.. Sen när bänkade vi oss i soffan och kollade på Kalle Anka med glöggen i högsta
hugg.
Sen var det dax för mat igen. All denna julmat.. Såklart åt man som om det var sista dagen i livet
man skulle få mat och med en bebis i magen som tar mycket plats och massa mat så kan jag
lova att jag kände mig sprängd hahah.. Men lätt värt det ;)
 
 
Efter att vi plockat bort och landat i soffan igen så var et dax för paketutdelning. 
 
När Jocke frågade vad jag önskade mig i julklapp så hade jag sagt att jag önskade mig ett 
nytt kameraobjectiv men att han INTE fick köpa det för att det var för dyrt.
Vad tror ni han gav mig?? Ett kameraobjektiv! Blev så oerhört glad men samtidigt lite arg på han
för  att han inet fick köpa det hahah.. Jaa man är för lyckligt lottad!
Fick så mycket fina saker både jag och jocke.
 
Lite av klapparna ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback