sandälskare!

Då var denna tisdag över!
Idag har jag jobbat långkväll. men innan jag började klockan 1 så hann jag och
Diva med en långprommis på morgonen och sen drog vi hem till norra eftersom
pappsen var hemma. Så han bjöd mig på palt till lunch och oj så
gott det var! Tur man har en snäll pappa :D Sen var det ju ett stort plus att man fick
ta med sig palt hem också. Tack snälla pappa! Såklart var jag och
lillan ute och busade en stund med.
Sen var det bara hem, dumpa diva och dra på jobbet och där har jag varit fram
till klockan 9.
Nu har jag precis kommit in efter en prommis med Diva. Hon har ju såå mycket
energi när hon varit själv så man måste ju ut och göra av med den.
En sak jag upptävkt är hur mycket gumman älskar sand. Och då menare jag
verkligen ÄLSKAR sand. Hon springer runt och gräver och rullar i det haha...
Hon är för sköön :)
-
Nu ska jag ta och sova tror jag. Är en dag imorgon också har jag hört..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback