Innan latheten tar över!

Hej på er!
Idag har man jobbat dag och nu sitter man i soffan. Jag har rensat hela min dator
och sparat allt jag vill ha kvar på min andra hårddisk. ska nämligen lämna in
den imorgon eftersom att skärmen klappar som aldrig
förr. Är en hel process att hitta rätt läge så den inte blir svart haha... låter
väl bra? ;)
Hade först tänkt ta mig en prommis idag efter jobbet men det blåser
så jävla mycket och är så halkigt så tror faan inte jag vågar! Men då får man ta och
göra lite nytta här hemma istället.
Ska nu sätta mig och rengöra öppnaspisen så det är gjort när vi
hämtar hem Diva. Vill inte ha sot i hela lägenheten.. Känndes inte så najs!
-
Nääe kanske bäst man börjar så man inte blir för lat och ångrar sig?!
Älskar verkligen solen som visar sig nu mer nästan varje dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback