Helgen är snaart slut!

Då var det söndag!
Igår var det ganska kul att jobba en dag då man varit ledig ett tag. Förutom
då att det blev punka på bilen jag körde.. Min vanliga tur ;)
När jag hade slutat så var ju mamma och pappa här hemma hos mig och käkade. Blev
att vi beställde mat från Aramo. Gott var det!
Sen var gårkvällen väääldigt lugn. Diva sov som nästan hela kvällen av en
dag full med olika intryck. Är jobbigt att vara liten förståss !
-
Idag har vi ju gått över till sommartid och det betyder att vi får sova en timme
mindre.. hmm.. Jaja man vänjer sig vid det med! Något bra är ju att vi går mot
sommaren. Så ni har väl inte glömt att ställa om klockorna? :)


Kommentarer
william säger:

fin header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Evil Queen's Forest" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-03-25 | 09:53:08
Bloggadress: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback