Fått den tillbaka!! :D

Torsdag och en dag närmare tills min sambo kommer hem.
Kom in för en stund sen efter en lite prommis med Diva. När vi skulle gå hem så
gick vi förbi konstorsteknink och gissa vad som hade kommit. MIN DATOR!! Så
nu har jag äntligen den tillbaka. Så skönt!
Diva har för tillfället något dampanfall haha.. Hon är ganska snygg när hon kutar runt
i läggan som en tok och helt plötsligt så tar energin slut och hon somnar på golvet hehe.
-
För övrigt så är jag typ genomförkyld och ett öga är typ svullet.. Ögoninflammation?..
Känns inte sådär jättekul om jag ska vara ärlig :P Men men.. Förhoppningsvis
går väl även det över!

Kommentarer
Denize säger:

Men guuud en sån fin liten tjej ni fått! :)) <3

2012-03-29 | 14:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback