En dag full av äventyr!

åååh va mätt jag är.. Just smällt i mig en kebabtallrik från
H2H. Mycket gott ;)
-
Idag har jag och mamma varit på äventyr med Diva. Vi har tränat att åka bil. Det gick
riktigt bra där mot slutet vill jag lova. Som belöning så stannade vi på ett ställe och busade. Hon
var såå nöjd lilltjejen! Sen så drog vi hem och Diva sov i flera timmar haha.. helt slut :)
Sen nu i eftermiddag har vi varit och hälsat på hemma hos mamma och pappa. Vi
gick dock aldrig in i huset men ute var vi och utforska miljön. Diva träffade även
grannhunden som hon lekte med en stund. Kuul!
Nu ligger hon utslagen här i soffan berevid mig och snarkar hehe..
-
Annars ikväll då? Jaa det händer inte så mycket. Ska se finalen av Gladiatorerna
och bara må skönt. Är öppet på Galaxen här på byn så antar att många ska ut
och festa. Helt ärligt så känns det skönt att inte parta.. Var inte så sugen på det idag! Man
sparar dom slantarna till något annat ;)
Utslagen hjälte!

Kommentarer
Lena säger:

Är det en Labrador ni har? :) hon är jättesöt!

2012-04-03 | 19:25:01
Bloggadress: http://lenaastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback