hej å hå..

Åååh.. tror jag dör! Vilken dag haha.. Har inte varit så farligt men är
så trött och ont i ryggen!
-
Inatt somnade jag typ mellan 1 och 2, men tänkte att det gör ju inget eftersom
jag inte ska jobba idag. Vad tror ni händer? Joo telefonen ringde klockan
7 och det var bara he sig upp och fara och jobba. Det var ju inte så farligt. Lite trött
men vafaan det är man ju ibland.
Sen var det bara fara hem, plocka undan tvätten, diska och börja uti modemet. Är
en kabel som jag kånat av pappa som han vill ha
tebax så då måste jag köpa en egen. Har sprungit 4 ggr mellan kontorsteknink
och hem haha... Ingenting passa.. Jaja.. Fick mig även en lite uppdate på att
vi skulle ha ett annat modem som var bättre.. Vafaan vet man? Man är ju inte
så teknisk precis?!
-
Jaja.. Får ta tag i det där, men INTE idag. Orkar inte tänka mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback