BILJÄVEL!

Hej på er!
Idag jobbar man till 4 ioch sen blir det hem och tvätta. Alltid liak
kul ;) haha..
-
Igår så for jag hem till mamma och pappa. Käkade med dom och sen
så skulle jag och pappa ta tag i min och jockes bil. handbomsen tjorvar för
oss så pappa skulle hjälpa mig att byta nå bromsplattor. Allt
gick jättebra och när vi provade köra lite och provade handbromsen så gick det som bra
så vi pilla på lite mer och körde en sväng till.. vafaan tror ni inte händer då???!?!
handbromsen hänger sig... fyfaan så jävla irriterande!
så då var man tillbaka på ruta ett igen.. men men.. Vi ska
prova byta vajern å se om det löser sig!
Spenderat 3, 5 timmar stirrandes på detta.. Alltid lika kul :D Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback