Älskar rea :D

Har varit en trevlig eftermiddag med mamma i Piteå. Fick
med mig lite hem iaf. Är ju ganska typiskt att när man inte har nå pengar så finns
det hur mycket som helst som man vill ha, men när man har pengar hittar man
ta me faan ingenting haha.. :P
-
Detta fick iaf följa med mig hem idag:
ny hissgardin till köket
ett linne
ett par rosa byxor
ett par SUPERsköna "finare" mjukisbrallor
Är supernöjd med dagen :)
-
Nu sitter jag nyduschad i soffan och slötittar på tv. Ska snart ta och föna håret
så det är gjort. Sen ikväll får jag se om man orkar göra sig nå nya naglar. Vankas
nämligen party imorgon så då måste man ju ha fina naglar :)

Kommentarer
Johanna säger:

Vart köpte du gardinen? :)

2012-01-14 | 01:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback