Solen tittar fram!

Hej på er!
Idag har det inte hänt så mycket. Har jobbat hela dagen! Har dock varit en jättehärlig
dag idag tyckte jag. Solen har skinit på oss och termometern visar lite över 20 grader kallt.
Dock så har det ju snöat som fan hela dagen. Det är ju mindre kul men men!
När jag kom hem så var det bara ner med tvätten och sen upp igen
och laga nå middag. Blev en glamorös middag på medborgargatan idag. Fick bli
pytt i panna och ägg ;) haha Men det funkar det med!
-
Jag i det sköna vädret!
-
Ikväll vet jag inte vad som händer och fötter. Jocke ska och träna så kanske man svänger
förbi mamma och pappa eller nå. har ju dock den roliga tvätten att
ta hand om så nog har man nå å göra iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback