Uppdatering i köket! :)

Dagen mitt i veckan det är det idag.. tror jag.. onsdag? Är aldeles dygnsvild!
Jobbade till halv 3 idag. Efter jobbet gjorde jag något jag inte gjort på år
och dagar, jag var och solade. Det var sååå skönt. Få lite värme
i denna höstkyla
Sen när jag kom hem insåg jag vilket bombnedsal jag bor i så då var det bara att
grappa tag om dammsugaren och skurmoppen! Så nu är golven städade och fina (för ett
tag). Sen har jag även plockat och placerat om lite i köket. Har även fått upp min nya skylt
ovanför bänken.
Blev då nöjd!
Har även stoppat knivarna i mitt nya knivblock :)
Nöjd för nu :D
-
Ikväll då? Jaa inte den blekaste vad det blir ikväll. Men vet iaf vad jag ska ta och
göra nu. Måste nämligen ta hand om denna förbannade tvätt. Men det
är bara börja så man får det gjort!
Inte många timmar stilla här inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback