Nytt till håret!

Godagens!
Idag trodde jag att jag skulle vara ledig men då fick man ett samtal i morse
så nu jobbar man idag och imorgon :) Skönt att veta att man har lite iaf!
Efter jobbet for jag in till Mona (frisören;) och pratatde lite med hon. Tror jag vet vad
jag vill göra nu. kuuul! Köpte även något väldigt välbehövligt, ett rengörande shampo. Använder
det var 4 eller 5 gång jag duchar för att få bort ALL smuts i håret som blir av alla
hårprodukter. Man får inte använda
det varjegång man duschar för då förstör man håret
-
Ikväll då?
Jaa tror jag ska svänga förbi hemma hos mamma och pappa en sväng. Men
måste dock ha koll här hemma eftersom det är tvättkväll hemma hos Lundquist/rosander ikväll.
Sen ska man nog hoppa i duschen. Nääe kanske man skulle agera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback