Lite godis i sööt burk :)

Sådär nu har man både varit på byn, ätit lunch och plockat ihop hör hemma. Dock
inte klar med plockandet men en lite paus måste man få ta ;)
När jag var ocg handla köpte jag lite godis och la i mina små söta burkar från
Handplockat. Är alltid bra att ha nå å bjuda på om man skulle få besök!
Sött! :)
-
Vädret är dassigt idag vill jag lova... Grått och trist så man har inget sug efter
att gå ut precis. Men kan vara bra ibland så man får lite gjort hemma istället.. precis det ska jag
göra nu. Ska ta och plocka ihop i det förbannade gästrummet som alltid ser ut
som faan.. Men måste på ikea har jag kommit fram till och köpa mig
en ny möbel att ha där.. Vilken otur va? ;) Hahah
Dax att börja så man kommer igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback