Klippt och skuret :)

sådär då var man hemma :)
Idag har jag ju varit och klippt mig. Var såååå skönt att få bli av med lite
hår.. Eller lite och lite, var ganska mycket på golvet när jag var klar haha..
När klippningen var klar så var det bara he sig på jobbet. Så så har min dag sett ut än
sålänge.
Här har ni en bild på hur det blev. Ser ut som jag brukar om ni frågar mig.
Ser inte ut som någon stor skillnad men kan lova att det känns! klippt av ca 5 cm  och tunnat ut och
klippt upp. LOVELY!
Var även tvungen köpa mig ett nytt vax och spray. Detta fick följa med hem :)
Kan ju bara älska Bed Heads spray. Luktar ju suupergott och är perfekt
för en slutfinich.
Nu: kolla nätet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback