Inte frisk någonstans!

Jaha då var denna dag över..
Ikväll har soffan varit min bästa vän. GLott på tv och varvat den med datorn. Är
skönt med sånna kvällar. Såhär mycket har man inte suttit ner på hela veckan tror jag :P
MEn man ska inte klaga!
Längtar till lördag för då får jag hem min älskade sambo som jag nu varit
utan i 2 lååånga veckor.. :( Hatar när han är borta så länge.. Är som man är särbo
istället för sambo :P Haha!
Söndag är jag ledig så få se då vad vi ska hitta på. Blir då att göra något tillsammans
iaf. Har en ide som jag ska föreslå tror jag. Är alltid bra med ideér!
-
Just nu på tv är det Minde Freak.. Han är ju inte frisk nånstans :S Underligare människa
får man väl söka efter :S
Detta håller han på med just nu!
Hans mamma fyller år så han ska vara ett "levande ljus" för henne :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback