Fullt upp hela dagen och ett stort tack till min älskade pappa!

Fullt upp hela dagen vill jag lova!
När jag och jocke hade vaknat och gjort oss klar så drog vi till Luleå (storheden). Vi
har ju inhandlat extraljus till bilen. Kan vara nödvändigt här uppe såhär års ;)
När vi var klara på Storheden så drog vi mot Älvsbyn och sen vidare
till Vissträsk och hälsade på jockes morfar. Trevligt och träffa han! Gäller och passa på medans jocke
är hemma. Vi var där till halv 6 å jocke hade träning kl 7 så då var det bara
ner på byn. VI hann även med att fara på kyrkogården och tända ljus
hos Lissan, Farfar och Nora. Är så fint när det är ljus i lyktorna på kvällarna!
Sen hem och dumpa jocke för att sen dra hem till mamma och pappa för att he på dom där
förb*nnade  extrsljusen...
Tror allt jävlades för pappa och mig.. Inte ett hål som var rätt och inte en skruv som ville det
vi ville.. men nu sitter dom då på plats iaf! Det är huvudsaken.
Ett STORT tack till min älskade far som hjälpte mig ikväll! Tur jag har dig :)
-
Jag och pappa gick in och tog en paus mitt i allt och då hittade
jag Bamse (deras katt) på hans favvostället!
Nackstödet vid fönstret haha.. Där har man FULL koll på vad som händer i världen ;)
Nääe mina vänner nu ska denna tjej sova!

Kommentarer
Anonym säger:

Bamse??? E du helt blind? D e la Baloo??:)

2011-10-25 | 21:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback