Ett paket till Emma!

Hej hej halloj!
Idag har varit en kul dag på jobbet som inehållit bowling, trevligt sällskap och massa
skratt. Inte illa :) När jag kom hem tog jag upp posten. Där låg ett litet paket åt mig.
Yeehj, min impulsshopping har kommit ! haha
Detta låg i paketet:
Min breda halsring och eyelinertatueringarna.
Nu ska jag ta och betala detta och det är mindre kul.. Även fast summan inte är nå
stor men aldrig kul att betala? haha
-
Nu blir det att göra sig nå middag innan man ska ut på byn och gå en snoa. Är ju
"spökkväll" på byn ikväll så alla affärer har öppet till 9 ikväll. Trevligt värre!
Hoppas dom har massa bra erbjudanden så man får med sig nå hem, men det får man
alltid haha.. Väldigt sällan man kommer hem tomhänt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback