Lite snö!

Jaha då var det lördag då..
Har varit en jättejobbig natt. Har legat och hostat fram till klockan 3 innan jag
somnade. Så sov till 11 idag vilket var sköönt! Hoppade i duschen nu på morgon och
det är så skönt. Man vaknar mycket mer och fortare!
tittade även ut genom fönstret och såg att snön visar sig :) Men man kan
inte säga att det är mycket men men...
-
Vet inte vad som händer idag. Funderar på om man ska baka nå eller om
man ska göra nån annan nytta.
Jag har ju börjat skriva handlingslappen med allt som jag behöver till julbaket. Blir
mycket julgodis tror jag och saffransbullar av olika slag :D
-
Kanske man skulle ha tagit upp ljusstakarna och stjärnorna från källaren?
Jaa det blir det nog :) Har nämligen ont om tid i veckan och till helgen (första advent) så brukar
jag ha uppe dom, men kommande helg har man ju andra planer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback