Grått och mulen..

Godmorgon på er alla!
Då var det tisdag. Ännu en gråmulen trist dag :( Åååh va jag är less! Jag
vill ju faktiskt ha snö nu..
Är inte alls avis på Eve och Emil som drar utomlands idag ;) Hoppas dom
får det underbart!
Idag då? Jaa jocke far upp till jokkmokk så då blir man själv igen. Men helt ensam
blir man bara till på tordag :D Kommer nämligen en underbarvarelse och ska vara
här över helgen. Mer om det sen !
Börjar ju jobba klockan 15.00 och innan det vet jag inte vad man skulle gjort. Men
alltid kommer man på något. Jocke ligger då och sover än och jag har inga planer
på att väcka han. När han är ledig kan han faktist få sova :)
-
Nääe om man skulle ha tagit nå å käka kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback