en lyckad tripp på byn!

Kände att jag inte har gjort idag så tog på mig kläderna och gick ut på byn. Behövde
nämligen på apoteket. man måste ju fuktkrämer till facet you know!
Testade att köra på dessa
Har provet Cliniderms ansiktsrengöring och är mycket nöjd med
den så nu tänkte jag testa andra produkter :) Köpte en dagkräm, läppåterfuktande,
ansiktstoner och då när man köpte någon produkt från clinrderm så fick man en liten
produkt av dom. Man fick välja mellan rengöring, dag eller nattkrän. Så jag tog nattkrämen :)
Självklart så gick jag ju på andra affärer
och på handplockat (där man alltid hittar något) så såg jag en jättesöt
burk som passar perfekt i köket. Så den fick också följa med hem :D Så vart en lyckad tripp
på byn trots allt!

Kommentarer
Hanna säger:

Hur har dom andra produkterna funkat? :)

2011-11-17 | 16:05:06
Bloggadress: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback