pite med mamma!

HellO!
Idag har jag varit i Piteå med mamma. blev bara en snabb sväng eftersom jag bara skulle
på Dollarstore och djurmagasinet. Det jag gick med mig hem var ett par foppa, lyktor,
halsband och koppel till Åssan. Sen fick Åssan lite leksaker av mamma :)
Har tyvär inga bilder men ska ta några och lägga ut sen ikväll.
När vi hade kommit hem så gick det bara en stund så blev det kålsvart på himmlen
och så bröt vädret ut i värsta åsk/bilxt vädret. ÄR som lite småmysigt men jag gillar solen bättre !
Snart ska jag och käka hos mamma och pappa. Sen blir det hem och duscha och pyssla på.. Sen
blir det väl att he sig ut på byn eftersom det är crusing. klart man måste he sig ut då
när det äntligen händer nå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback