SWISS!

Hej hej!
Idag blev det dagjobb istället för kvällsjobb. Efter jobbet for jag till
mamma och pappa och käkade hel kyckling med bulgur. Var mycket gott! ÄR
så skönt att fara bort och äta hehe :)
Känner mig trött i hela kroppen pga förkylningen men det är bara
härda ut. Går inte att göra nå åt de.
Sitter nu i soffan hemma och känner hur sugen jag blev på maränshwich (??). Men
jag orkar inte gå på ica och OK är så dyrt så tror det får vara. Men man vet ju
aldrig haha..
Ikväll så tror jag de blir soffan. vet inte annars vad man skulle göra så. Kanske
är nå bra på tv? Kanske skulle kolla på TV.se och se.
Ihelgen ska jag nog inte göra nå speciellt. Man får ta dagarna som dom kommer och
se vad som händer. det är inte värre än så. Hoppas ni alla får en bra fredagkväll!
MUMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback