prommis!

Ojojoj så trött denna tjej blev :) Har varit ut med Hanna och hundarna
på en långprommis upp till kanis och fikat. Var jättskönt ute och det blev en trevlig
kväll. Kan tro att Hanna har 2 stycken trötta vovvar ikväll. Eller iaf en trött vovve!
Vi har gått och kollat på det vackra norrskenet som har prytt himmlen ikväll. Det är så
vackert att titta på, det rör sig så fint.
Nu när jag kom hem så hoppade jag i duschen. Å inte vart man piggare av det vill jag lova.
Imrogon, vad är planerna? Jaa jag ska då sola. det har jag bestämt! Alltså inte ute
utan på suntan. Är så skönt att få lite färg och värme :)

Kommentarer
Melvinelin säger:

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-11-30 | 13:56:13
Bloggadress: http://melvinelin.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback