Nya inköp :D

Sådär nu var man hemma :) Har varit en trevlig dag
med min mamma på storheden. Jag har fått med mig både
ett och annat hem men inga kläder. Bara massa prylar till
lägenheten och smink. Tänkte att ni skulle få se lite av mina nya
prylar.
Smink och nya solglasögon
Nya blommor och nya kuddar
En stor betongkopp :D
Min nya underbara segelbåt :D
Där har ni några bilder att titta på :)
Måste verkligen säga att jag älskar min segelbåt som jag har köpt som
numera pryder köket, inte dåligt!
Nu sitter jag i soffan och har näst intill dött litegran.. är så trött i huvudet efter
allt springade mellan affärer och folket. Så nu sitter jag och dricker påskmust och
äter gosaker. Jocke är hos en polare och har det trevligt. Hade tänkt fara dit och hälsa på men
jag orkade tyvär inte.. :(
Nu ska jag slötitta på tv!

Kommentarer
rebeckasstories.blogg.se säger:

amen neeeej, det är exakt en sådan jag letar efter. Vet du vart den finns? Försöker leta över allt, behöver en hel vit till köket, har redan en som är 1m stor i fönstret i tv-rummet.. :} SUPER SNYGG!

2013-08-13 | 08:46:27
Bloggadress: http://rebeckasstories.blogg.se/
rebeckasstories.blogg.se säger:

(Hittade hit efter att ha googlat på vit segelbåt)

2013-08-13 | 08:46:41
Bloggadress: http://rebeckasstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback