Ytter och en ful min

hej hej!
Börjar med att berätta om gårdagen.
Efter jobbet så var jag bara hemma och slappa. Hanna kom över och surra lite med mig
som var själv hemma eftersom jocke var på träning. När jocke hade slutat sin träning drog vi ett gäng
och fiska. Var riktigt skönt att komma ut en stund. Glömde ta nå kort men
jaja.. så är det ibland :)
Idag efter jobbet så gjorde jag, jocke och anton en god middag. Blev
ytterfilé och stripps med en god sallad. inte illa!
Har precis kommit hem efter att ha skjutsat jocke och anton till sikfors där dom skulle
vara med i fisketävlingen idag. Hoppas domvinner nå! Ska hämta dom senare ikväll så
nu måste jag kunna hålla mig pigg tills dess.
Hahah sitter och kollar på lite blandade bilder. kan bjuda er på en härlig bild ;)
Vackert, i know :D
-
Imorgon ska jag och jocke nog fara till Piteå och hälsa på hans mamma. jag är helledig imorgon
och det ska bli såååå skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback