Syns vi?

Godagens!
Det är en trött emma som skriver. Somna inte förens klockan 2 inatt. men men nog
överlever man det med :)
vad har man hunnit med idag då? Jaa tog med mig bruttan och drog hem till mamma
som är sjuk och hälsade på. Hunden fick bada och springa av sig lite. hon var sååå glad!
Men mer än det har vi inte hunnit. Vet inte vad man skulle gjort idag. Men
något hittar man väl på.
Igårkväll när jag inte kunde somna så rensade jag i min sminkväska. Detta gör
jag inte ofta vill jag lova. var så skönt att få kasta allt gammal smink och få
de snyggt i väskan. Inte illa alls.
Det kommer snart ett tips om vad du kan göra med dina skitiga sminksvampar ;)
-
påtal om inget så längtar jag till på fredag och lördag!
Fredag ska jag och några av tjejorna träffas och dricka lite och surra. ska bli så
trevligt! :)
På lördag är det stora dagen D. Det är nänmligen  Arvidsträskdraget på lördag. Hopas
att alla som kan kommer och deltar i fisketävligen och festar med oss på kvällen. Ni måste
även komma och handla burgare av mig och Hanna på dagen. Vi kommer
att rocka loss i grillen al day ong ;) haha
Hoppas vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback