Muskus, fiske och storm!

Hej på er! idag är det lördag och jag är ledig. Underbart :)
Idag har jag och jocke varit i Piteå. Vi for först och kollade in Loppisen som
ägde rum i badhusparken men där blev vi inte många minuter. Plötsligt blev himlen svart
och åskan och regnet bröt lös. Kan säga att vi såg ut som slickade katter när
vi och åssan hade tagit oss till bilen haha.. Istället drog
vi hem till jockes mamma och umgicks med folket där. Mycket trevligt!
Nu är vi hemma på en mellanlandning, är nämligen så att vi ska fara upp till tjärn ikväll kring 6 halv 7
och hälsa på folket där.
-
För övrigt så kom min älskade sambo på 3dje plats igår på fisketävligen :D Han är så
duktig. 2 stycken rödingar rikare blev han. Inte illa allas om du frågar mig!
-
Igår föresten så for jag, Hanna, crille och dennis upp till Hannas stuga i muskus och
hade det trevligt. Vi grilla och surra och pojkarna provade på fiskelyckan. Var synd att det blåste så hemskt
men trevligt hade vi iaf :)
Hanna tog jättefina bilder med sin kamera på Åssan och mig. Titta :D
Såå fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback