lycklig!

Hej på er alla!
Idag har varit en lugn dag. Jag och åssan har haft en lugn dag och taggat inför
kursen vi varit på ikväll. Jag och åssan följde med INger och Shakira på jakt/lydnadkurs.
Åssan var så duktig och det var så kul att se :D Hon älskar verkligen skogen och att
träna fält. Sööthovve!
Har även träffat en hund vid namn Ålivia som är dräktig, och även träffat pappan till
dom valparna. Vet inte om ni nu lagt ihop matten men hoppas verkligen att jag
och jocke ska få ta en av valparna :D Gissa om jag är glad!! Skulle vara
det bästa på länge!
Tänk om vi efter sommaren har en sådan här liten springades här hemma :D
naaww :D

Kommentarer
Ida - Gravid & Mamma till Vilda ღ säger:

Hur gammal är hunden ni har nu, och hur länge ska ni ha den?

2011-06-14 | 22:50:11
Bloggadress: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback