Hej, jag har inte dött :)

Nu var det ett tag sen.
Kan säga att jag inte har velat sitta vid datorn nå när det varit såhär
varmt som vi haft. Har ju varit 32 grader i skuggan!?! Har varit ute alla timmar jag har
kunnat vill jag lova :)
Har ju jobbat hela helgen. var jobbigt att jobba i värmen men med ACn på fullt
ös i bilen så gick svettningarna ner lite iaf haha. Har därför inte hänt så mycket i helgen för
min del. Eller en kul sak var ju att jocke kom hem i fredags för han skulle och se
ett uppträdande i Luleå igår. Så hann ju träffa han litegran. Han for tillbaka till jokkmokk
idag  å nu ska han jobba i typ 2 veckor ;( Blir nog så att jag och Åssan far upp och hälsar
på han nån dag.
Idag när jag slutade klockan 4 så var det bara he sig hem till mamma och pappa där
det bjöds på grillat. Mycket gott :) Idag har det ju varit mulet och bara kring 15 grader
varmt men grillat är ju alltid gott :D
-
påtal om inget alls så måste ni kolla in detta klipp. Detta kan man kalla för ett frieri !
HELT SJUKT!

Kommentarer
susanne lundquist säger:

Fiii fan vilket frieri....tänk om man nån gång fick uppleva bara en tredjedel av nåt sånt...ojojoj....

Skitbra filmsnutt må jag säga

2011-06-13 | 07:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback