en oplanerad resa!

Idag blev inte riktigt som planerad haha.. När vi vaknade gick jocke
till datorn för att kolla så han hade rätt tid till bussen eftersom han skulle
fara upp till jokkmokk idag. Bara ett problem.. Bussen hade gått för en halvtimme sen. dom
har ju ändrat till sommartider nu. Jaa vad skulle vi göra? Det var bara för oss att snöra Åssan i
bilen och fara upp till jokkmokk. Så jag och åssan fick oss en resa i bilen
idag. Men jag fick ju en lunch på campingen iaf.
Man ska inte klaga!
Sen i eftermiddag har jag och åssan bara varit hos mamma och pappa. Jag har
även agerat bilmekaniker eftersom vi behövde byta lysena på bilen. Jag är gode jävla
bra när jag vill :D
Nu sitter jag nyduschad här i soffan och bara mår väl. Imrogon ska jag jobba
till 4 och sen blir det nog att snabbstäda läggan.
Nu blir de tv!
Älsklingens jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback