Bara sådär!

Godagens!
Idag har varit en fin dag. Ganska mycket sol och varmt hela dagen. Synd
att man jobbar när det är så härligt ute. Men samtidigt så går allt lättare
när det är bra väder.
Efter jobbet for jag hem till mamma och pappa för jag skulle hjälpa dom
att bli av med skräpet från bodan. Så det vart en sväng på soptippen och en till
återbruket. Så vill ni nu ha vårat gamla skräp så far till återbruket ;)
-
Nu är jag hemma. Har precis satt mig i soffan för en lite paus. Håller på att plocka ihop i
lägenheten eftersom det ser ut som ett bombnedslag här hemma. Bästa man fortsätter innan men
går och blir för slö :) hehe
Innan jag fixar vidare så tänkte jag visa er vad som hade flugiot ner i min brevlåda
idag när jag hämtade posten.
en resetorky :) eller fodralet, pappret får man köpa själv! Perfekt att ha i bilen eller om man
ska ut på äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback