Handlat :D

Hej hopp!
Idag har man varit i stan hela dagen med mamma och syrran. Jag kom
hem med både ett och annat :)
Detta fick jag med mig hem till mig! Ett par skor (rea!), ett linne med fåglar, en rosa tröja, en
långklänning, ansikssaker och 2 parfymer :) Jag är nöjd!
Köpte även 3 tröjor och en kofta till min sambo.
Cubus hade ju massa rea. tröjorna kostade 29 kronor :D Det är bra kurs på priset
vill jag lova!
-
Nu sitter jag och jocke i soffan och ser nån film vet inte riktigt vad den heter men
den verkar då bra. Ska snart lägga mig eftersom man ska jobba imrogon. Jocke
far till jobbet imorgon så då blev man ensam igen :(
Men som tur är så kommer han alltid hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback