Sjukt kallt!

Hej på er allihop! Hoppas ni har en bra alla ♥ dag :)
Själv har man jobbat idag men var snäll och bjöd jobbet på vaniljhjärtan. Måste ju
fira dagen med nån när jocke är borta!
Jag ska snart ta och värma mig nå palt :D vart så sugen på det. Hoppas det blir över
så man får en liten matlåda till jobbet imorgon.
Annars ikväll kommer det inte hända mycket. ska bara fläska i soffan eftersom det
är sjuka 30 grader kallt ute :S Var 34 när jag gick på jobbet imorse och jag ville
evigt dööö! När jag kom in genom dörren på jobbet så var det precis som om jag
tinade upp. Hahah :)
Just ja, fick en fråga om vars jag köpt mitt fina &-tecken och det har jag
beställt på hemsidan Mångarum!
Nääe om man skulle ha värmt sig nå maaat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback