Bullar!

Hello!
Idag har man varit lite effektiv iaf. Jag och jocke gick ut på byn och käkade
lunch idag. VI åt på Café storgatan. Åt en grillad macka och det var verkligen
godagrejer!
Sen drog vi till ica och handlade lite grejer så att jag kunde baka
frestelser. För er som inte vet vad det är så är det en bulla med fyllning. Min
mamma har alltid bakat sådana under min uppväxt och jag ÄLSKAR dom ;)
Jag menar, vem älskar inte en saftig bulla med smör och sockerfyllning?
Så nu ligger dom på jäsning i 2 timmar så passar på att
skriva till er sålänge :)
Får se vad som händer ikväll. Imorgon drar min sambo på jobb så då
blir man själv. Så ikväll ska vi nog bara mysa och ha de bra.

Kommentarer
evve säger:

ååh, du måste lägga ut recept på dom! :)

2011-02-21 | 16:07:53
Bloggadress: http://evelinalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback