Lite från det gångna året :)

Idag är det näst sista dagen för detta år, sen går vi in på 2012. Ett nytt
år med nya möjligheter :)
Tänkte jag skulle visa er ett litet bildcollage från det gångna året! Hinner nog inte på
lördag så visar er det idag.
-
Har hänt så mycket under året så jag kan inte visa allt för då tar detta aldrig
slut. Har haft ett jättebra år måste jag säga.
-
varit i halmstad, stockholm och göteborg på semester
festat med alla mina vänner
Underbara sommarkvällar
Haft 4 underbara år med min sambo ♥
Jobbat på mina roliga jobb
Varit fodervärd åt en underbar hund
Firat min vänner som alla fyllt 20 år
Själv fyllt 20 år
Tatuerat mig
Ungåtts med underbara vänner
Varit i Tärnaby
jaa har haft det så underbart :D Hoppas att 2010 är minst lika bra!
Som sagt, finns hur mycket bilder som helst från detta år så kan inte visa allt. men där
har ni iaf några bilder :)

Kommentarer
Hanna säger:

Jag gillar bildcollaget :) Nästa år kommer garanterag bli lika bra och roligt,om inte roligare :)

2011-12-30 | 09:58:59
Bloggadress: http://hannaamandaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback