Supernöjd :D

Nu är man hemma igen :D
Gick jättebra i stan. Var inte alls så mycket folk som jag trodde. Var dock
lite knepigt på morgonen idag om vi skulle ta bilen eller bussen. Vaknade nämligen
klockan 5 imorse av att det stormade ute. Blåste så mycket att väggarna skakade :S Var tvungen
gå upp och kolla så inget träd var påväg in i lägenheten :P Men hur som haver så slutade det blåsa
lite senare så vi kunde ta bilen!
Har iaf fått med mig ganska mycket hem. är väldigt nöjd med dagen! har tagit
några bilder på mina inköp :D
Är såå nöjd! Gillar min lilla jordglob :D
-
Nu ska jag ta och gå på nästa projekt.. Ska nämligen sätta ihop min steghylla.. Eller jag ska
iaf försöka haha. Kan ju sluta hur som  helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback