Så gott som klart :D

Tjena!
Nu var man hemma från staden. Var mycket folk i farten idag. Någon mer än
mig som känner stressen över att alla paket inte e klar ;) Hahah Känns bra!
Jag och jocke har iaf haft en trevlig dag i stan. VI har hittat
alla klappar. Bara någon enstaka klapp klar men det fixar vi här hemma på
byn. Kanske imorgon att vi fixar det. Känns helt underbart att snart kunna släppa detta med
vad man ska köpa. Har dock kvar att köpa till min sambo men tror jag vet vad jag
ska köpa och det blir till veckan!
Har precis slått in klapparna. Så nu blev det tillökning under granen!
-
Jocke, Hanna och Crille är och tränar hahaha.. Själv slappar jag i soffan! Haha nääe men skyller
på att jag var tvungen slå in paketen ;) När dom kommer tillbaka från detta
tränande ska vi beställa oss nå käk. Tror minsan att Emma ska lyxa till det och kanske ta sig en
cider ikväll. Är ju trots allt fredag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback