En dag på Ikea :)

Nu är man hemma igen efter hel dag på Ikea :)
Blev några pengar fattigare men några saker rikare haha.. Jag, mamma och Jocke har haft en
trevlig dag i happis. Har köpt mig en stol som jag ska måla, ny bokhylla, nya skor och lite
andra saker :D Även några julklappar fick följa med hem så nu är några mer avklarade.
Tror detta kommer bli kanoon!
När vi kommit hem släppte vi av mamma och sen vidare till jockes bror
och lämna av 2 hyllor. Sen så forvi och käkade på tresco här hemma på byn. Ä ju
för fan lördag så lite kan man unna sig ;D
Pizzan på Ikea är inte att underskatta. MÅste säga att för 5 kronor är den blend det
bästa när en hungrig mage kallar :D
Detta fick följa hem! Ändå inte såå mycket om du frågar mig :)
Middagen!
-
Nääe nu ska man snart ta och ta tag i uppackandet av sakerna. Men känner att mina
små ben mste få vila en stund först. Man kan ju inte gå ann hela tiden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback